Volkswagen heeft zich gecommitteerd aan de uitbreiding van elektrische voertuigen en blijft zijn aanbod van volledig elektrische modellen en hybride voertuigen uitbreiden. In april van dit jaar konden we de stijging aankondigen! Volkswagen liet in een persbericht weten dat de tweede order voor de volledig elektrische versie is geplaatst, met ongeveer 20.000 geplaatste bestellingen. Tegelijkertijd moest het in Wolfsburg gevestigde bedrijf reageren en vroeg om te stoppen met e-Up! Van toepassing zijn.
Dit blijkt vooral uit het feit dat er in juli 2020 een wachttijd van bijna een jaar heeft gezeten op het verouderde model. Silke Bagschik, verkoop- en marketingmanager elektrische voertuigen van Volkswagen, zei: “Onze elektrische voertuigen worden momenteel zeer snel verkocht.” Ze zei: “Er is eerder onvoldoende vraag dan een aanbodprobleem.” Begin september, bijna twee Er moet worden vastgesteld dat de levertijd weer toeneemt. De levertijd is 16 maanden, dus begin 2022 zal Volkswagen e-Up! Toespraak.
“Vanwege de grote vraag naar elektrische voertuigen, hebben we besloten om onze offertes in Duitsland en e-Up aan te passen! Vanaf de orderofferte is de huidige levertijd 16 maanden. Ten behoeve van onze klanten zullen we ons op elk moment concentreren op Beschikbaar op elektronische voertuigen. “- Volkswagen-woordvoerder
61 kW (83 pk) e-up! , De laatste herziening in november 2019, is het instapmodel van de elektrische wereld van Volkswagen. In vergelijking met het vorige model biedt het een groter bereik (tot 260 km in WLTP-cyclus). Volkswagen is van mening dat het doorslaggevende aankoopargument de lage onderhoudskosten zijn: de aankoopprijs (21.421,01 euro) verlaagt de milieubonus / innovatiepremie (9.480 euro) en de taxatieprijs van de verzekering is erg goedkoop (aansprakelijkheidsniveau: 12, vollast: 16). De motorrijtuigenbelasting en de kosten voor het verversen van de olie kunnen worden betaald met een elektrische auto of met een elektronische pick-up! Sla het volledig op. Daarom is uw uiteindelijke startprijs ongeveer 11.941 euro. Ongeëvenaard in de huidige markt voor elektrische auto’s.
Als je verrast was door de 20.000 bestellingen voor Volkswagen’s Strömerchen in april, heb je dat aantal in juli weer weten te overtreffen. Jürgen Stackmann, verkoopdirecteur van Volkswagen, zei dat in Duitsland geen enkel ander model meer bestellingen kan ontvangen dan e-Up! .
Gezien de bevriezing van bestellingen is het inderdaad gepast om Volkswagen e-Up nu te vragen! Helemaal doorverkoop. Omdat de geruchten over meer Stromer-modellen onder ID.3 het publiek helemaal niet kalmeren. We hebben het over twee andere modellen, de prijs zou onder de 20.000 euro moeten liggen. Dit is een kleine auto in e-up! -Size (ID.1) en kleine SUV, vergelijkbaar met T-Roc (ID.2). In eerste instantie komt Volkswagen ID.1 in 2023 op de markt. Nu heeft de kleine auto Stromer twee jaar vertraging. De elektrische auto met de codenaam e-Zzity moet in 2025 in productie worden genomen.
Als de opvolger pas in 2025 echt de weg op gaat, doe dan mee aan e-Up! Zal zeker weer te koop zijn. Als ID.1 echter zoals oorspronkelijk gepland in 2023 op de markt wordt gebracht, ziet het er niet goed uit voor een kleine Stromer. In tegenstelling tot Volkswagen’s huidige mini-Stromer, zal ID.1 gebaseerd zijn op het kleine MEB-platform in plaats van Up! De brandende versie. Qua prijs mikken ze op een prijs van minder dan 20.000 euro om de auto geïnteresseerd te maken in de massamarkt. ID.1 wordt de kleinste ID in de elektrische serie, bestaande uit zeven hoofdmodellen.